Mijn eerste reis - Reisverslagen van Naomi Neervoort - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Naomi Neervoort - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga samen met mijn lieve vriendinnetje Wies een onwijs gave reis tegemoet. We beginnen in Nepal met vrijwilligerswerk en gaan daarna backpackend door naar verschillende andere landen in Azië!

Recente Reisverslagen:

22 April 2016

WHAA, de laatste weken alweer!

06 April 2016

De laatste twee weken van Cambodja

24 Maart 2016

De laatste weken Thailand en het begin van Cambodj

08 Maart 2016

Koh phi phi, Koh lanta, Khao sok en nu verder :)

22 Februari 2016

De laatste weken Nepal en het begin van Thailand
Naomi

Ik ga vrijwilligerswerk doen en backpacken in verschillende landen in Azië! Hier zal ik verslagen uitbrengen van mijn reis en jullie op de hoogte houden van wat ik allemaal meemaak:)

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2045

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 10 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: